שיטת השתלה DHI ממש אחרי ההשתלה

השתלת שיער בטכניקת DHI וללא גילוח

השתלת שיער ישירה מסוג DHI מבוססת על מכשיר ייחודי ומשוכלל  שמאפשר ליקוט פרטני של זקיקי השיער ( שיטת FUE) והשתלה מדויקת שלהם ללא כל צורך בחיתוך העור. השיטה החדשנית והמתקדמת הזאת בעלת יתרונות רבים כמו זמן החלמה קצר ומהיר במיוחד, ואפשרות לביצוע הטיפול ללא גילוח השיער והתהלכות עם  ראש קרח לגמרי.

מה זאת בכלל השתלת שיער בשיטת DHI( ידועה גם בשמה המקורי Choi Pen)

טיפול השתלת שיער יכול להתבצע בכמה טכניקות שונות, ואופן יישום התהליך תלוי במצבו של המטופל, בהעדפות והתמחות הרופא שמבצע את ההשתלה וסוג המכשור הזמין בבית החולים שבו ההליך מיושם.  כיום, ישנן כמה שיטות נפוצות להשתלת שיער, וטכניקת DHI היא אחת מהן. מדובר בשיטת השתלת שיער חדשה יחסית שהולכת וצוברת תאוצה בתחום שחזור ושיקום השיער. הטכניקה הזאת הומצאה על ידי קבוצת רופאים בדרום קוריאה והתפשטה במהירות מסחררת בכל רחבי העולם בתור שיטת  Choi Pen ( על שם המכשיר החדיש שבאמצעותו מתבצע הטיפול).

בשלב מסוים, חברה יוונית החלה לשווק את הטיפול הזה בתור השתלת שיער ישירה ( DHI), ומאז השם הזה תפס הרבה יותר והפך למונח המקובל לתיאור טכניקת השתלת השיער הזאת. השם החדש נוצר בתור גימיק שיווקי שנועד למשוך ולפתות לקוחות, אבל מפני שהוא הרבה יותר קליט ומרשים מהמונח המקורי, חברות ואנשים רבים אימצו אותו בחום.

איך מתבצעת השתלת שיער בשיטת DHI

בניגוד לשיטת FUE, במהלך טיפול השתלת שיער באמצעות טכניקת DHI, השתלת זקיקי השיער וליקוטם מהאזור התורם מתבצע במקביל ובו זמנית. כלומר, שלבי איסוף זקיקי השיער והשתלתם באזורי ההתקרחות משולבים יחד במסגרת תהליך  כולל המורכב משלב אחד או שניים. שיטה זאת מאפשרת לשתול בצורה ישירה את זקיקי השיער באזור  המיועד ללא  הצורך  בחיתוך העור ויצירת חתכים ונקבים באזור התורם על ידי שימוש בפטנט מיוחד שנקרא עט choi. מדובר במחט דקיקה המזכירה צורה של עט. בקצה שלה קיים חלק חלול שעליו מועמסים זקיקי השיער המיועדים להשתלה. טכניקת DHI נקראת פעמים רבות שיטת Choi- על שם המכשיר המיוחד שהיא מבוססת עליו.

יתרונות השתלת DHI

מומחי השתלת ושחזור שיער מצביעים על היתרונות הבאים של טכניקת DHI:

  • השתילים נשארים מחוץ לגוף זמן קצר במיוחד, מה שמצמצם את הפגיעה בטיב ואיכות הזקיקים ומבטיח צמיחה מהירה ובריאה של שיער חזק.
  • אחוז תפיסת השתלים בטכניקה זאת די גבוה.
  • שיטת השתלה ישירה שמונעת כאב ודימום ושומרת בצורה מקסימלית על בריאות זקיקי השיער באיזור התורם ובאזורי ההתקרחות שבהם בוצעה ההשתלה.
  • החלמה מהירה במיוחד לאחר ביצוע השתלת השיער. תוך זמן קצר, תוכלו לחזור לאורך החיים הרגיל שלכם ללא סיבוכים ותופעות לוואי.
  • המטופל אינו חייב לגלח את הראש על מנת לבצע השתלת שיער בשיטה זאת.
  • חוסכת את הצורך לגלח לגמרי את שיערכם. צריך רק לגלח באופן מוגבל ונקודתי את האזור התורם שממנו נלקחים זקיקי השיער המושתלים.

השתלת שיער ישירה ללא גילוח בטכניקת  DHI

בעוד שהשתלת שיער בטכניקת FUE דורשת גילוח של שיער הראש לפני תחילת  התהליך, שיטת השתלת שיער חדשנית בשם DHI ללא גילוח ( מכונה לעתים גם U-FUE) חוסכת את אי הנעימות הכרוכה בגילוח מלא של שיער הקרקפת. מדובר בחדשות מצוינות ובבשורה ממשית לנשים רבות שנרתעות ומהססות לבצע השתלת שיער רק כדי לא להסתובב עם קרחת על ראשן.

בדומה להליך השתלת השיער המסורתי, לאחר ההרדמה, זקיקי השיער נאספים  אחד אחד מהחלק האחורי של הראש באמצעות שיטת  FUE ומושתלים בצורה ישירה באזור ההתקרחות על ידי עט מיוחד שנקרא choi pen ומאפשר לבצע את הפעולה במידה גבוהה במיוחד של דיוק ללא כל חתכים ותעלות שיצירתם נדרשת בשיטות השתלת שיער בסיסיות ומיושנות יותר.  זקיקי השיער נקצרים על ידי העט הייחודי ומושתלים בצורה  ישירה באזור הנדרש, ללא כל צורך בגילוח מלא של שיער הראש. הטכניקה הזאת משמשת גם לשיפור והגברת צפיפות השיער.

השתלת השיער אורכת 6-8 שעות. היא אינה דורשת אשפוז בבית חולים לאחר תום הטיפול. בחירה בטכניקת DHI ללא גילוח תאפשר לכם לעבור את הטיפול בצורה המהירה והיעילה ביותר מבלי לפגוע בשגרת חייכם ולהשאיר עקבות וסימנים גלויים לעין.

בין אם אתם מעדיפים את הטיפול ללא גילוח השיער או מוכנים להסתפק בשיטה הרגילה שתדרוש לגלח את ראשכם, אין שום סיבה שלא תבחרו בהשתלת שיער בטכניקת DHI ותהנו מהיתרונות העצומים שהיא מציעה.

אם הנכם מעוניינים לדעת האם הליך השתלת שיער מתאים לכם ואתם מתלבטים באיזו שיטת השתלה לבחור- DHI   או ללא גילוח, אז אנא תפנו אלינו על מנת לקבל אבחון וייעוץ. הרופאים המנוסים שלנו יבחנו את המקרה הספציפי שלכם וימליצו לכם על הפתרון הטוב  והנכון ביותר עבורכם

אנא תעלו תמונות ברורות של החזית, החלק העליון, והחלק האחורי של ראשכם כפי שמודגם בתמונה למעלה

אפשרות אחרת היא לשלוח אותן באמצעות הוואטסאפ- למספר 052-5747770 

תודה רבה על פנייתך.

הרופאים שלנו יבחנו את התמונות באופן אישי ונחזור אליך בהקדם האפשרי

דילוג לתוכן